Oproep vrijwilligers NK-Jazz in Ahoy

Oproep van de KNGU:

Beste vrijwilligers,

In de sportwereld merken we dat het werven van vrijwilligers niet meer zo eenvoudig is. Op 24 en 25 juni vindt de 11e editie plaats van The Finals in Ahoy. Dit grootse evenement kent veel deelnemers en toeschouwers. Om dit alles in goede banen te leiden heeft de organisatie u, onze vrijwilligers, hard nodig. Er zijn drie groepen vrijwilligers *Publieksbegeleiding, *Catering en *Ticketscanners. Voor al deze groepen is er nog een groot tekort aan vrijwilligers. De organisatie begint zich voor het eerst zorgen te maken of het wel goed gaat komen. Hierbij de hartelijke uitnodiging om je aan te melden als vrijwilliger. Bedenk eens hoe fijn het is om met anderen dit evenement een topper te laten zijn voor sporters, toeschouwers en vrijwilligers.

Heeft u interesse om als vrijwilliger te helpen? Mail ons dan op info@svsdans.nl Dan sturen wij u een aanmeldformulier.