Kleding

Jazzdanskleding bestellen

In de recreatiegroepen mag je dansen in kleding die je zelf fijn vindt zitten en waar je makkelijk in kunt bewegen. Er is ook een mogelijkheid om via de vereniging jazzdanskleding en –schoentjes met korting te bestellen. Hiervoor organiseren we een moment waarop je in het Haarhuus de kleding kunt komen passen en bestellen. Dit is meestal in het begin van het seizoen: in september of oktober. We hebben hiervoor een complete passet in elke beschikbare maat.

Via de mail, in de ClubApp en op de website verneem je wat de precieze datum is voor het passen en bestellen zijn. De bestellingen worden geregeld door het bestuur en niet door de leidsters. Voor vragen, stuur een e-mail naar info@svsdans.nl.

Wil je buiten deze vaste momenten toch kleding bestellen, dan kan er rechtstreeks contact opgenomen worden met de leverancier. Voor de clubkleding is dat Diva Stickers en voor de schoentjes Steptoe Dansmode. Bij Steptoe heb je recht op korting, als je bij de bestelling vermeldt dat je lid bent van SVS Dans.